Grootouderdag

30 mei 2026

Op vrijdag 22 mei was het grootouderdag op de kleuterschool. Het was een zonnige en gezellige dag waarbij de kleuters samen met hun trotse oma’s en opa’s genoten van een heerlijke berenpicknick.

Samen maakten ze een fijne wandeling door Assent. Op het einde van de wandeling wachtte een gezellige picknick op het pleintje.

De grootouders werden verwend met een heerlijk kopje koffie en heel wat lekkers.

Een grote dankjewel aan alle grootouders voor jullie aanwezigheid en een bijzondere dankjewel aan de helpende handen van de ouderraad en het schoolteam!